ריחות רעים בתוך הבית?? שכחו מהם! לחלוטין!

רגיל

אני ממש מוכרחה לספר לכם על מוצר ייחודי-ייעודי-מוצלח במיוחד שנתקלתי בו לאחרונה.

העוקבים אחרי הפוסטים שלי כאן ובבלוג "פתיתים" כבר יודעים, שלאחרונה הכנסנו כלבונת מתוקונת לחיינו וביתנו וכל המשמעויות הנלוות. אמנם היא מאוד משתדלת ועושה לנו תצוגות תכלית מדהימות בכל פעם שהיא רוצה לעשות את צרכיה (וניגשת אל הדלת או אל משטח האימונים המיוחד שהצבנו לה בפינה מסוימת בבית), אבל לפעמים היא לא ממש זוכרת מה היא אמורה לעשות – או שפשוט לא מצליחה להתאפק (או סתם לא בא לה) והיא עושה את זה בכל מיני פינות נסתרות.

אחת מהפינות החביבות ביותר עליה, מסתבר,היא על שטיחון קטן ושעיר בחדר הילדים. לקח לי בדיוק שניה לגלות את מעלליה ולהטיס את השטיחון לחיטוי בטמפרטורה גבוהה עמוק בתוך מכונת הכביסה, אולם הריח, איך לומר, תמיד היה שם בקצה אפי.

מנטרל ריחות רעים עד ליסוד של HG. פשוט מוצר גאוני

מנטרל ריחות רעים עד ליסוד של HG. פשוט מוצר גאוני

התכשיר המושלם הזה של HG- נפל עלי בדיוק בזמן. מדובר בחברה בין לאומית שיש לה מגוון רחב של פתרונות ניקוי-וניקיון עבור הבית, והמוצר הזה, שהובא אל היושבים בציון ע"י "מעוז-פתרונות לבית ולגן", פשוט עושה קסמים. אמיתי!

אחרת איך תסבירו את זה שניחוחות רעים (מכל הסוגים אגב- גם סיגריות, פחי אשפה לא מרוקנים, ריחות של שרותים, עשן וכדומה, פשוט מתפוגגים כאילו שמעולם לא היו שם?!)

מנטרל ריחות יסודי מבית HG– הינו מוצר המבוסס על אנזים טבעיו תמצית צמחים, ידידותי לסביבה ומעלים את הריח תוך דקות ספורות. המנטרל מגיע בכלי קיבול של שפריצר ובשונה ממטהר אוויר שמוסיף מעט ריח טוב (ובנינו- לפעמים ערבוביה של ריח טוב וריח רע מייצרת ריח רע עוד יותר!), הוא, דווקא מנטרל את הריח הרע לחלוטין!

איך זה בדיוק עובד?

לוחצים מספר לחיצות לעבר מקור הריח והאנזימים שבחומר, חיידקים המתפזריםבאוויר, מפרקים אתמקור הריח הרע וכך מעלימים אותו לחלוטין. אני אוהבת את המוצר הזה באופן מיוחד מאחר והוא אינו רעיל, בטוח לשימוש בסביבת המגורים הן של החיה והן של הידלים הקטנים ושאר בני הבית, והוא ידידותי לסביבה.

מכיל: 500 מ"ל, 54.90 ₪ ושווה פשוט כל אגורה!!!!
ניתן להשיג:ברשת אייס, חנויות פרטיות למוצרי בית ו- DIY וגם ברשתות השיווק.

אתם חייבים להציץ מה עוד יש להם שם. זה גן עדן לתחזוקת הבית!

http://www.hg-israel.co.il/

אהבתם את הפוסט? מוזמנים להרשם בצד השמאלי של העמוד לקבלת עדכונים וטיפים נוספים לגבי כל מה שטוב 

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

כתיבת תגובה