שטיח פרוס (ושמח כמו שאני אוהבת ) לרגלי

רגיל

יש לי חיבה לדברים יפים. בעצם, לרוב האנשים יש חיבה לדברים יפים רק שאצלי, כך לפחות לפי בן זוגי, מידת החוש האסתטי שלי גובלת בהפרעה קלה ומבחינתו, אם הייתי סובלת ממנה במינון נמוך יותר, הוא היה מרוצה.

אני אוהבת שהכל מסודר, שהצבעים משלימים (או לפחות מתאימים), שהבית "ידבר" בלי מילים. כזו אני. מודה.(זוכרים שאני בת מזל בתולה מאוד מאוד טיפוסית כן?)…

לאחרונה נתקלתי בפריט מקסים שחייך אלי מתוך אחד מסניפי רשת ENTER ובזכותו נכנסתי פנימה. מדובר בשטיחוני PVC יפהפיים, מעוצבים על ידי בוגרת מכללת ויצו בעיצוב גרפי, קרן דניס; בדייקנות ומלאים בשמחת חיים בדיוק כמו שאני אוהבת וכמו שאני מעדיפה להכניס אלי הביתה.

בחנות הסבירו לי שמדובר בשטיחי המותג  wisdom , העשויים ויניל כשכל אחד מההדפסים המשגעים שעליהם מודפס ישירות על החומר בשיטת uv (כך שלפי המוכרת, מדובר באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא).

מעבר לכך שהשטיח שבחרתי (זה שבתמונה, מה דעתכם?), האיר את חלל המטבח באופן מיידי, בשניה שהנחתי אותו על הרצפה, נדמה היה כאילו שהוא מודפס ישירות על המרצפות, ממש כמו פעם, כשמול הכיור היו מרכיבים אריחים מעוצבים מיוחדים.

 

שטיח PVC שמח במיוחד של המעצבת קרן דניס. ברשת אנטר

שטיח PVC שמח במיוחד של המעצבת קרן דניס. ברשת אנטר

השטיח שלי הוכיח את עצמו כעמיד במיוחד: שמש ישירה מחלון המטבח, נוזלים שזורמים שם באדיבות הילדים בלי סוף, שריטות באדיבותה של הכלבונת החדשה ומה לא. אפרופו "הפרעות", השטיחון שלי נשאר ישר על מבלי להרים פינות, הוא בטיחותי מאוד מאחר ואינו גורם להחלקה, לא זז ממקומו בקלות אלא רק בהרמה והוא גם מספיק עבה, ( 1.50 מ"מ).

 

בין סניפי רשת אנטר תוכלו למצוא כ- 120 דגמים (כל הקודם זוכה כן?), ועל מנת להיות בטוחים שלא תפספסו את העיצוב החביב עליכם, תוכלו להזמין דרך האתר: www.enter-shop.co.il

או לברר עם שירות הלקוחות שלהם:  03-5095316

גדלים: 60/80 ס"מ – 200 ₪, 60/100 ס"מ – 250 ₪, 60/120 – 320 ש"ח.

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

להשאיר תגובה

