רשת האופנה האמריקאית GAP מציגה את קולקציית הילדים והפעוטות לעונה החמה, הבאה עלינו לטובה

רגיל

אין מי שלא אוהב בגדים יפים, בעיקר כשהם מגיעים בגרסאות קטנטנות ומיועדים ליצורים המופלאים שלנו, הילדים. בכל פעם שאני נכנסת לגאפ אני מצליחה למצוא שם (יותר מידי) פריטים משגעים שקולעים בול לטעמי ואני פשוט מעמיסה שקיות.

אך הסייל לעונת החורף מתפוגג לו וכבר צצות על המדפים הסוכריות מהקולקציה החדשה. חבל שהארנק שלי אינו מתמלא מאליו!

הקולקציה החדשה מתייחדת העונה בשטיפות מיוחדות (WASH DOWN) ובגוונים הפסטליים משגעים שמרעננים את הקיץ. הבדים נעימים ורכים למגע וכמו תמיד, גם הפעם תחגוג גאפ עם מלתחה שלמה של פריטי קאז'ואל שיכולים להיות גם לגמרי ייצוגיים, ביגוד חגיגי יותר שיהלום את החגים שמתקרבים וגם הרבה מאוד אביזרים להשלמת הלוק כולו.

GAP Kids Spring 2015

GAP Kids Spring 2015

הקולקציה נחלקת כמובן לבנים, בנות, תינוקות ופעוטות וזה תמיד נהדר לראות את השפה העיצובית ששזורה כחוט שני בכל אחת מהן. השפה משותפת ואחים יוכלו להתלבש בפריטים שונים ועדיין להראות נכונים ומשלימים.
גם בגדי ים תוכלו כבר למצוא בקרוב על המדפים ב"גאפ" ואני מבטיחה לכם שהלוק האמריקאי מעולם לא היה נראה מדויק יותר. המחירים, גם הם מדברים בשפה שאני פחות או יותר מבינה ולא קופצים אל מעל הגבול של הטעם הטוב; לדוגמה:

בקולקציית הילדים, חולצות T יעלו בין 60 ל-120 ש"ח, בקולקציית הטודלר נעליים יעלו בין 50 ל-150 ש"ח ובקולקציית התינוקות שמלות, לדוגמה, יעלו בין 120 ל- 170 ש"ח.

ברשותכם, אפרוש כעת לקניון הסמוך למקום מגוריי ואתן לתמונות לעשות את שלהן גם עליכם.

שאו ברכה

GAP Kids Spring 2015

GAP Kids Spring 2015

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

כתיבת תגובה