BREAD&MARKET  , מסעדה חדשה עם לב ונשמה במרכז חצר השוק שבכפר-סבא

רגיל

מתחם "חצר השוק" בכפר סבא הינו פנינה לכל דבר: חבויה היטב בעורפו של רחוב ויצמן השוקק, מלאת נשמה וחיות הודות לבאסטות הירקות והפירות שהיו בה מאז ומתמיד ומלאת שיק וחן אירופאי הודות למסעדות, בתי הקפה והבארים שהוקמו שם והופכים אותה לתכשיט אמיתי.

"ברד אנד ברקפסט" אולי מוכרת למי מכם היטב כבית קפה מצליח הממוקם בעיר השכנה, רעננה. כמי שאחראיים לבשורת 'ארוחות הבוקר כל היום', כנראה שהבעלים השותפים הצעירים אושיק פרוכט ועמית קייזר עושים משהו נכון, ואך טבעי יהיה שהשניים יחפשו להרחיב את הרשת ולהמשיך להפיץ את הבשורה הטעימה.

BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

אז נכון, לקח להם כמעט שנתיים וחצי עד שמצאו את אותה חצר פנימית-פנינית בכפר-סבא, ואני הייתי שם על מנת לבשר לכם, שהיה שווה כל דקת המתנה: המקום נראה כמו בית קפה מקומי באיזה פרבר איטלקי או ספרדי אי שם באירופה, ולא תאמינו עד כמה שהאפיל האירופאי הזה במראה של המקום, לא משתווה אפילו לטעמים ולאווירה עצמה בשלוחה החדשה שהקימו החבר'ה האלה במתחם הצבעוני.

אושיק פרוכט ועמית קייזר, מקימי BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

אושיק פרוכט ועמית קייזר, מקימי BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

נכון, לא מדובר במתחם גדול במיוחד, אבל הודות לתמהיל מוקפד שכולל, בתבונה, בתי קפה, מסעדות, בארים ,מעדניות ובתי מאפה- נדמה שאתם פשוט לא יכולים לפספס ביקור בסניף הכל כך נינוח הזה של BREAD&MARKET.

שנתחיל?

את השף ליאון אלקלעי, ששמו הולך לפניו גם באוזניהם של אניני הטעם הפחות מפונפנים שבחבורה, גיסו עמית ואושיק לטובת המשימה של הרכבת התפריט. אתם יכולים לנחש שמדובר בתפריט יוצא מגדר הרגיל: כמה שהוא פשוט- ככה הוא מתוכחם וטעים! תפריט חלבי כשר ומוקפד שכולל מנות מנצחות של של "בראד אנד ברקפסט" הרעננית, לצד כמה נגיעות ייחודיות של מקומי השלוב יד ביד עם אירופאי קלאסי. דוגמאות? בבקשה:

  • קציצות דג טונה בקארי אדום חריף
  • חריימה
  • פטוצ'יני סלומון פטריות
  • פורל שלם עם שעועית ירוקה וקרם פרש
  • פיש אנד צי'פס
  • סלט קינואה חמוציות
  • מנת סביח מהוקצעת בנויה לתלפיות ועוד…

המנות המומלצות שהובאו לשולחני באדיבותה של מלצרית חיננית וחייכנית כללו, בין היתר, מנת סביח גדושה בכל טוב, הבנויה כמגדל שבחרוטומו ביצה קשה מגוררת דק דק (כמה שהמנה הזו מרהיבה במראה שלה, ככה היא טעימה ומפתיעה בפה), מנת דג סלמון עסיסי ברוטב מיסו מותסס היטב וקינוח אלוהי של כנאפה נימוחה שאם תפספסו אותה, לא תסלחו לעצמכם עד שתעשו כן. אל תוותרו גם על המיקסים המיוחדים של המשקאות הסחוטים במקום. אני, למשל, התענגתי על מיץ סלק-תפוח מרענן.

סביח כזה עוד לא ראיתם וטרם טעמתם. BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

סביח כזה עוד לא ראיתם וטרם טעמתם. רוצו! BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא.

נתח סלמון עסיסי ועשוי במידה המדויקת. מנות נדיבות ב-BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

נתח סלמון עסיסי ועשוי במידה המדויקת. מנות נדיבות ב-BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

כנאפה מושלמת. BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

כנאפה מושלמת. BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

המנות כולן מוגשות בטוב טעם ובאסטתיקה גבוהה, הן גדושות ונדיבות ואין ספק שאם תבואו רעבים, תצאו משם שבעים וטובי לב.

הישיבה יכולה להיות בחוץ, באווירה הכפרית-אירופאית הזו עליה דיברתי קודם, בפנים- באווירה אינטימית ושקטה ובכל מקרה, תיהנו מאוירה שונה מכל מה שהכרתם עד עתה.

את הכניסה למתחם המסעדות של "חצר השוק" תמצאו ממש בין דוכני הבאסטות של הירקנים וכחלק מהבילוי הכל כך אותנטי הזה, תוכלו למלא שקיות של ירק ופרי רענן לקחת הביתה, ממש משל היתם באיזה שוק אווירתי בפריז.

טיפ: במהלך כל השבוע תוכלו לקנות עוגיות טעימות לקחת הביתה, ברביעי עד שישי-עוגות שמרים חמות ונימוחות ובשישי, איך לא, חלה קריספית לשבת.

עוגות ועוגיות לקחת, BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

עוגות ועוגיות לקחת, BREAD&MARKET במתחם "חצר השוק" בכפר סבא

אין כל צל של ספק שנשוב לבקר במסעדה הכל כך נעימה וטעימה הזו, המגישה את הכל בטוב טעם וברוחב לב.

 

BREAD&MARKET  וייצמן 125 "חצר השוק" כפר-סבא 09-9555070

א'-ה': 7:30-24:00    שישי: 7:30-14:00

מוצ"ש: שעה אחרי יציאת שבת ועד 24:00

 

תקפצו לבקר ותחזרו לספר, הא?!

שלכם,

כרמל

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

כתיבת תגובה