אחחח… זכורות לי היטב תחושות העלבון הקשות, שתוך כדי נסיעת אוטובוס מטלטלת הפכו לכעס, חימה ואפילו רחמים על כל אותם אגואיסטים חסרי התחשבות ששמרו על כסאם חזק חזק באוטובוס ולא פינו לי אותו בחודשי הריוני המתקדם…
שמעו, אני לא רוצה לפתוח פה נושאים פוליטיים כי זה גם ממש ממש לא חלק מסדר היום שלי (יש לי דברים מטרידים לא פחות לעסוק בהם במהלך השגרה), אבל עם פוליטיקאים ששומרים על כסאם כל כך חזק עם כל האמצעים הכשרים והלא כשרים שעומדים לרשותם, פלא שכך גם מתנהג הציבור עצמו?
בואו נגיד את זה ככה: היחידים שהיו מפנים לי את המושב שלהם באוטובוס היו- קשישים (קשישים, ממש, כאלה שממש אין סיכוי שאתן להם לעמוד), המטפלים הזרים שלהם, או נשים הרות בעצמן בחודשים פחות מתקדמים ממני. הזיה? המצאה? לא ולא! המציאות עצמה.
לאחרונה הועלתה ברשת טענה של אשה הרה, צעירה נחושה, שהחליטה להעלות את הנושא לסדר היום. בהמשך ישיר אליה, הרימו ב- "אלטמן" חברת תוספי התזונה המובילה, את בדיקת ההריון והחליטו לשמור מקומות בתחנות האוטובוס לאותן נשים הרות שנקעה נפשן.
תחנה מיתגה החברה כסא מיוחד ששמור לנשים הרות ו"עד שהעולם יהיה מושלם" וניתן יהיה ליהנות גם מכסא פנוי בתוך האוטובוס עצמו, נקווה שהחבר'ה עולים בתחנות יפנימו את המסר, אם הם בכלל ישימו לב אליו (כי רובנו היום שקועים בעצמנו ובאייפודנו, בואו נודה באמת)…
במקביל לקמפיין מלא ההומור (והציניות המתבקשת) הזה, מעלה החברה על המדפים סדרה רחבה מאוד של מוצרים משלימים לנשים בכל מצב קיים: הריון, פרוביוטיקה כללית, יופי וטיפוח, בריאות אינטימית ומה לא.
שאלתי את רוני בהט סמנכלית השיווק של אלטמן מה היא יכולה לספר לי על הקמפיין:
"קמפיין הפרסום משלים תהליך מיתוג רחב היקף אותו עברה החברה בעזרת משרד "פירמה". התהליך כלל רענון הקו העיצובי, שינוי לוגו וכינוס כל המותגים תחת מותג העל אלטמן זאת, תוך קישור ותמיכה הדדית עם מותגי המשנה. בנוסף הוגדרו מחדש תחומי המוצרים שחולקו פי קהלים ומצבי חיים כאשר כל מצב מקבל צבע ושם משלו. (עד היום נהוג היה לחלק את הקטגוריה על פי רכיבים) התוצאה הסופית מציעה לצרכנים נגישות רחבה יותר על המדף".
מהלך ההשקה השלם הינו מהלך 360 כאשר החלק הארי שלו יבוא לידי ביטוי בקמפיין טלוויזיה. בנוסף לפרסום בטלוויזיה הקמפיין יפגוש את הקהל בערוצים נוספים: בדיגיטל, ברדיו – בתכנית הבוקר של טל ואביעד, בחדרי כושר, בתחנות אוטובוס ועוד. כשההשקעה הכוללת בקמפיין, שעלה על-ידי משרד הפרסום מנצ', עומדת על כ- 5 מיליון שקלים.
כאן תוכלו להתרשם מסרטון הפרסומת החדש:
https://m.youtube.com/watch?v=aMBXBwXo9Qw
ואסיים, ברשותכם(ן), בנימה בעלת אופי של הטפה: נכון, בני טישפעשרה, המבוגרים בני ה- 40 ואפילו אלה שנמצאים בין לבין הצבא ושנות ה-30 של חייהם, יהיו קהל קצת קשה יותר לשכנוע וחינוך-מחדש. אבל בחייאת, הדור הבא, זה שעכשיו נמצא ברחם ואנחנו ממש רוצות לשבת איתו על כסא באוטובוס כי קשה לנו לעמוד וכי מסוכן לנו להתנגש באיזו עגלת סופר שעומדת במעבר הצר, הוא הדור שאותו אנחנו יכולים לחנך על ערכי הכבוד, ההדדיות, ההתחשבות והנדיבות. או במילים אחרות, ללמד אותו פשוט "להיות בן אדם".
לידה קלה וידיים מלאות
שלכן, כרמל.
אתם חייבים להיות מחוברים על מנת לשלוח תגובה.