מברשת רטובה שתעשה סוף לתלישת השיער המאסיבית שלכן! (ואיך תוכלו להרוויח גם כסף בחזרה באתר גלאם גורו)

רגיל

הפעם, למרות שהפוסט שלי ינוסח בלשון נקבה, הוא יפנה גם לגברים שבנינו שחפצים בשמירה על מחלפות ראשם ומתעניינים באופן כללי בטיפוח ויופי, כעניין שבשגרה.

אם אינכן מכירות עדיין, אז שימו לב ותגידו שלום יפה לאתר הגלאם גורו, שיהיה החלופה המעולה שלכן בכל מה שקשור לרכישות של מוצרי יופי וטיפוח און ליין (ובכלל). האתר, מיזם ישראלי חלוץ בתחום קופסאות היופי, מציע, לצד מכירת מוצרי איפור טיפוח ובישום ומוצרי שיער ייחודיים, גם כתבות הקשורות לעולם הטיפוח והדרכות בתחום האיפור (למתאוגרות כמוני, למשל).

באתר "גלאם גורו" תוכלו למצוא חברות קוסמטיקה מקצועיות וחברות בוטיק מהארץ והעולם, לצד קוסמטיקה אורגנית וטבעית של מיטב המותגים המובלים!

לאחרונה קבלתי הזדמנות להתרשם מקרוב ממוצר שלדעתי הוא חובה בכל בית בו אישה בעלת מחלפות ראש מרשימות, או ילדים שמתענים בכל פעם שמברישים את שיערם הרטוב לאחר המקלחת:

המברשת הרטובה, כשמה כן היא- מיועדת להברשת שיער רטוב והיא עושה זאת באפן מוצלח ביותר הודות לסיבים רכים וגמישים שיש לה, העשויים בטכנולוגית  IntelliflexTM. הסיבים הללו מסייעים לשיער להשאר על הראש במקום להתלש ולהמצא על סיבי המברשת, היא מסייעת בפתיחת קשרים באופן מהיר וקליל ומתאימה במיוחד גם לפיאות ולכל מי שמתהדרים בתוספות שיער. השיער שלנו, הבנוי למעשה מחומר שנקרא קרטין (זה שמרכיב את הציפורניים שלנו, למשל), הוא עדין מאוד מאוד ולכן, שימוש במברשת שיער בעלת סיבים אגרסיביים, עלול לעלות לנו ביוקר בעוד מספר שנים. השתמשתי במברשת הזו מספר ימים באופן רציף עלי ועל ביתי- וחזרתי רק עכשיו כדי לספר לכם שהיא מוצלחת מאוד, ואני עושה בה שימוש קבוע גם על השיער של ביתי הקטנה. אחלה דבר.

הקליקי פה לקישור ישיר להזמנת הפריט מהאתר  

המברשת הרטובה. יעילה מאוד ונוחה לשימוש, להשיג באתר גלאם גורו

המברשת הרטובה. יעילה מאוד ונוחה לשימוש, להשיג באתר גלאם גורו

עכשיו , לטס טוק דוגרי: מה שמאוד מאוד מעניין באתר הזה, מלבד המחירים הטובים וההטבות שהם מעלים שם באופן קבוע, הוא דווקא עניין "ביזנסי" כזה שמאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להרוויח מרכישות שמתבצעות באתר. השיטה הזו הינה למעשה תוכנית המכונה- cash back  – כלומר, כסף שחוזר אלינו בכל רכישה, הנצבר לשימוש חוזר באתר.

אפשט את זה: בכל רכישה שאנחנו נבצע באתר גלאם גורו יצטברו נקודות השוות לכסף מיידי אותו ניתן לממש. צבירת הנקודות מתבצעת לאחר מילוי חוות דעת על מוצרים באתר, והפניית חברות לרכישת מוצרים שווים אלה.

אז מי שמצאה את הפוסט שלי רלוונטי עבורה; כלומר- מעוניינת להרוויח מכל הרכישות באתר, מעוניינת להפנות חברות ולקבל כסף לרכישה, מעוניינת למלא חוות דעת ולקבל כסף-בחזרה, או שפשוט ממש ממש זקוקה למברשת רטובה שתציל אותה מתלישות שיער היסטריות אחרי כל מקלחת שלה או של הילדים, מוזמנת להצטרף לתכנית בהקלקה על הלינק הבא: http://www.glamguru.co.il/?ref=27

ולהתחיל להפוך את כל עניין הביוטי, לרווחי.

ולסיום סיומת:

בקרוב מאוד תושק שוב קופסת היופי של "גלאם גורו", שכולן מחכות לה ו- 500 הנרשמות הראשונות באתר יוכלו ליהנות ממוצר נוסף במתנה בגדול מלא! (זאת בנוסף כמובן לשש המוצרים שכבר ימתינו בנחת בקופסה)

 להרשמה להטבה: http://lp.vp4.me/nyx5

תהנו!

שלכן, כרמל.

כתיבת תגובה