בלי יועצי שינה : שיטת שלושת השלבים להרדמת תינוקות

רגיל

הרדמת תינוק עלולה לעתים להפוך משימה בלתי אפשרית גרסת הבמאי; לא משנה איך נהפוך את זה (מילולית), התינוק ימשיך להיות ערני ובוכה ולא אחת פונים הורים לייעוץ מקצועי בדמות יועצי שינה. הורים רבים דיווחו על הצלחה גדולה בכל מה שקשור לטיפים שקבלו ויישמו על תינוקם, אולם רגע לפני הפניה למקור המקצועי, כדאי שתנסו את שיטת שלושת השלבים להרדמת תינוק של ג'ונסונס®  אשר מבטיחה לסייע בהרדמת התינוק במהירות רבה יותר, לזמן רב יותר ועל הדרך להקל עליו בכל מה שקשור ליובש הבלתי נסבל של העור בתקופה הזו של השנה. 

"שיטת שלושת השלבים" הזו לשגרת שינה טובה יותר הנה חלק ממהלך גלובלי שמקיימת החברה בימים אלו גם בישראל תחת הקונספט: "הלילה כולנו ישנים" והוא מלווה על ידי מומחית השינה שלי פרופר רוזן  וזאת לצד שיר ערש ישראלי ייחודי, שהופק בשיתוף ההרכב המוזיקלי "יונינה".

ממחקר שערכה  ג'ונסונס® בנושא שנת תינוקות, הוכחה יעילותה של שגרת ההכנה לשינה; במחקר השתתפו למעלה מ-45,000 תינוקות מ-20 מדינות שונות ברחבי העולם ובמסגרתו נצפו ונלמדו מגוון דפוסי התנהגותם במהלך זמן השינה. מהמחקר לו היו שותפים פרופסורים מרחבי העולם וכן נציגות של אנשי אקדמיה ומחקר ישראלים, עולה כי כבר לאחר 7 ימים  של יישום שיטת שלושת השלבים התינוקות התעוררו במצב רוח טוב יותר, יקיצות הלילה שלהם צומצמו ב-38% ו- 32% מהם היו ערים פחות זמן במהלך שעות היום. האימהות, בהתאמה, דיווחו כי חשו הרבה פחות עייפות (45%).

אז מהי בעצם שיטת שלושת השלבים של ג'ונסונס®: 

שלב 1 אמבטיה חמימה  – אמבט מים חמימים בטמפרטורה נעימה ומחבקת אשר מטמיעה אצל התינוק את התובנה כי הגיע הזמן לישון (נוסח ההתניה הקלאסית של פבלוב, זוכרים?)

שלב 2 עיסוי מרגיע – עיסוי עם קרם לחות כחלק בלתי נפרד מטקס השינה יפיג מתחים בגופו של התינוק, יזין אותו בלחות ויסייע לתינוקות לישון טוב יותר.

שלב 3 זמן שקט – מרגיעים את התינוק על ידי פעולות נעימות המבוצעות לידו בשקט; קריאה, שירה או האזנה למוזיקה מרגיעה.

ויש גם אתגר:

אתגר השינה הגדול של ישראל

מור רביד מנהלת מותג ג'ונסונס® בישראל מזמינה את ההורים להכניס לשגרת היום יום שלהם את שיטת שלושת השלבים של ג'ונסונס® ולראות כיצד בתוך 7 לילות חל שיפור ניכר כמו זה שהודגם במחקרי החברה.

לאחרונה נפתחה בישראל קבוצה ייעודית סגורה ברשת הפייסבוק ששמה "אתגר השינה הגדול של אליה הצטרפו הורים רבים ובה הם מקבלים הדרכה יומיומית כיצד ליישם את השיטה עם מגוון עצות נוספות שיעזרו להם להתמיד בתהליך לאורך זמן.

tms_6708

שיטת שלושת השלבים להרדמת תינוקות של חברת ג'ונסונס® צילום- יחסי ציבור

המוצרים לביצוע שיטת שלושת השלבים: 

אל סבון אמבט לפני השינה™ ג'ונסונס®- מכיל תמצית NaturalCalm™‎ – תערובת מיוחדת של ניחוחות עדינים הרשומה כפטנט,  בעל נוסחה ייחודית השומרת על תחושת הרכות של העור וכולל את נוסחת הקץ לדמעות® העדינה לעיניים, ללא פראבנים.

תחליב לפני השינה™ ג'ונסונס® – מכיל גם הוא את תמצית NaturalCalm™‎ הנוסחה עדינה ומתאימה לעורו העדין של התינוק, הוכח מחקרית שמשאיר את עור תינוקך רך וחלק למגע כל הלילה, ונבדק דרמטולוגית.

מכיוון שהוכח מחקרית כבר לא פעם בעבר כי מוסיקה חשובה ותורמת לתינוקות, הושק שיר ערש גלובאלי המבוסס על תובנות מעמיקות של תינוקות, מחקרים וסקרים במסגרת מהלך "הלילה כולנו ישנים" כמו כן, בכל מדינה הושק שיר ערש מקומי המתכתב עם התרבות המקומית.

בישראל, להלחנת שיר הערש נבחר ההרכב המוזיקלי המיוחד "יונינה". יוני ונינה טוקייר, בעל ואישה, המככבים ברשתות החברתיות בסרטונים אותנטיים של שירת קאברים ושילובים מיוחדים של שירים ישראליים ולועזיים.

חבקו, נשקו, ערסלו ובעיקר תאהבו עד אין קץ, הם גדלים כל כך מהר!

שלכם,

כרמל

 

כתיבת תגובה