עושים קניות לחג? אלו מוצרי המזון הכשרים לפסח שלא כדאי לכם לפספס:

רגיל

אז פסח בפתח ובדיוק השבוע, כמה ימים לפני החג עצמו, גודשים ההמונים את רשתות השיווק ומתארגנים על מוצרי מזון כשרים. לצד הפריטים הבסיסים, מצאנו מספר מיני מזונות שכדאי לצייד גם בהם את המזווה וליהנות מנשנושים מעולים, טעימים וכשרים:

אין בסיסי יותר ממצה עם שוקולד – וחברת השחר העולה משדרגת לנו את החוויה באמצעות מהדורה מיוחדת של אריזת ממרח 500 גרם, ממותגת בצבעי דגל ישראל, לרגל חגיגות ה-70 למדינה ולמותג הוותיק. בדומה למדינה, מותג השחר העולה נוסד אף הוא בשנת 1948 ומציין השנה 70 שנים להיווסדו. לרגל האירוע החגיגי, לצד חגיגות ה70 לישראל, ישווק המותג במהדורה מיוחדת הכוללת את הממרח המוכר והאהוב המככב בכל בית בישראל מאז שנת 48, במיתוג חגיגי בצבעי כחול לבן. תקשיבו, לפעמים כל מה שצריך זה טוויסט בעלילה, סליחה- באריזה, והטעם המושלם נותר אותו הדבר, מקבל אפילו טעם פסיכולוגי טעים עוד יותר. מה אני אגיד לכם, זה בסיס. מחיר מומלץ לצרכן: 12.9 ₪, כשרות: רבנות חיפה, בכל רשתות השיווק. השחר העולה המעולה.

השחר העולה 70 שנה צילום אסף אמברם.jpg

'תירוש כרמל' המקורי – על ארבעה בנים דיברה התורה ולטובת מילוי כוסות היין לברכות אין בית שלא משתמש בתירוש. 'תירוש כרמל' הינו המוצר המקורי והטבעי, עשוי מ-100% פרי ענבים ללא תוספת מים או סוכר. הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של יקבי כרמל, שמצויים כל הזמן בפיקוח היקב. תירוש הוא מיץ ענבים המופק מענבים שאינם עוברים תהליך תסיסה, ועל כן לא נוצר בו אלכוהול כמו ביין. זני הענבים של תירוש: אדום – קריניאן, טמפרניו וארגמן. לבן – אמרלד ריזלינג, פרנצ' קולומברד ומוסקט אלכסנדרוני. מחיר מומלץ לצרכן של 'תירוש כרמל נע בין 16.90 – 17.90 ₪ וניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובילות. טעים! פשוט טעים.

תירוש כרמל 1 ל  לבן.jpg

תירוש מופחת קלוריות של יקבי ZION – גם האופציה הזו קיימת עבור שומרי משקל או הסובלים מבעיות בריאותיות והוא פשוט טוב וטעים! מדובר ביין תירוש ענבים טבעי מופחת קלוריות המומלץ ע"י דיאטנית קלינית, המיוצר מענבים מובחרים, שהגיעו להבשלה עם רמת סוכר נמוכה ע"ע טכנולוגיה מתקדמת לקבלת תירוש טבעי, עשיר בטעמים ומופחת קלוריות. ב100 מ"ל של יין התירוש הזה יש רק 53 קלוריות לעומת 160 קל' בתירוש ענבים הקיימים בשוק. מוצלח מאוד ואלטרנטיבה ראויה! חפשו את הבקבוקים בכל רשתות השיווק המובילות. 

תירוש מופחת 1 ל   13-18.jpg

סדרת דור 6– יקב 1848 – נשאר בגזרת היינות שימזגו כמים אל הכוסות במהלך החג ונבשר חגיגית על החדשות מבית  יקב 1848:  קונספט חדש בעולם היין אשר מצליח להתאים את היין לסיטואציה של הצרכן: SPECIAL OCCASION

לכבוד חגיגות ה-170 שנה של מסורת יין משפחתית, יינני היקב שקדו רבות על הרכבת הבלנדים המיוחדים שיתאימו באופן מושלם לסוג האירוע ולמדו במשך הזמן את דרישות הצרכנים, כך שבסופו של דבר נרקחו סוגים מגוונים של יינות המתאימים למאורעות שונים: יין למסיבה-PARTY TIME – 

יין לאירוע משפחתי-  FAMILY EVENTS

יין לערב רומנטי –  FOR TWO

ובקרוב יושק בקבוק חדש – MOMENTS OF SUCCESS

ליינות טעם נפלא, עשיר ומלא ארומה- הבקבוקים מהודרים והקונספטים פשוט גאוניים. חפשו אותם ברשתות השיווק המובילות ובחנויות הייעודיות לממכר יינות ואלכוהול.

דור 6.jpg

 

אלכסנדר רזרב – שיראז 2013 – נמשיך בגזרת היין: יקב אלכסנדר, השוכן במושב הוותיק בית יצחק שבלב השרון ושהוקם ב1996 על ידי יורם שלום, ממשיך מסורת בת מאה ועשרים שנים של עשיית יין, שהחלה באיטליה, ובתוניסיה שם ייצרו סבו ואביו של יורם שלום יין ביתי כשהם מעלים על השולחנות את היינות החגיגיים החדשים שלהם: אלכסנדר רזרב שיראז – יין מיוחד המופק מ95% ענבי שיראז ו-5% פטי ורדו. ליין גוף מלא, טאנינים טובים ומורכבים והוא בהחלט יין אלגנטי שהתיישן היטב עם השנים. את היין תזהו באמצעות תווית היין: סיכת הבגד המופיעה בתווית הקדמית, שייכת לאוסף תכשיטים טוניסאים מבית אלכסנדר. אלכסנדר רזרב – גסטו בלנד 2014  –  יין זה משלב ענבי קברנה, מרלו ושיראז, אשר נבצרו ידנית עם אור ראשון. הענבים גדלים בכרם הוותיק בן חמש עשרה שנים, בכרם בן-זמרה ובכפר שמאי-עין סתר, אשר בגליל העליון. היין השביח בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות במשך 24 חודשים והצטנן  במיכלי פלדת אל-חלד. צבעו של היין שחור-סגול כמעט אטום, הוא מכיל נגיעות של פלפל שחור, גרגרי יער, טעמי תבלין, שזיפים ודובדבנים שחורים. ליין גוף מלא, טאנינים טובים ומורכבים וסיומת ארוכה. תווית היין: סיכת הבגד המופיעה בתווית הקדמית, שייכת לאוסף תכשיטים טוניסאים מבית אלכסנדר.150 ש"ח לבקבוק, תמצאו אותם בחנויות היין והאלכוהול המובחרות. יוקרתי וטוב.

syrah reserve 13 יקב אלכסנדר צילם ארז בן.jpg

 

מוצרים ללא גלוטן כשרים לפסח – חברת "גורי" ממשיכה להרחיב  את מותג GFREE  ומשיקה מוצרים חדשים בקטגוריית הפסטות: רביולי בטעמים בטטה, תפו"א ובצל, תרד ובצל, ניוקי ופסטה ברוטב עגבניות כשר לפסח. GFREE  הוא מותג באיכות גבוהה וללא התפשרות על הטעם, לצד מחירים אטרקטיביים מאלו הקיימים בשוק המותג כולל מוצרי מזון קפואים, מוצרי מזון יבשים וחטיפים נטולי גלוטן. המוצרים החדשים מצטרפים למגוון רחב של מוצרים ללא גלוטן ומוצרים כשרים לפסח תחת המותג. החל מ- 10 ש"ח לאריזה בהתאם לסוג הפסטה ולמקום הרכישה. טעים ומוצלח מאוד! חפשו אותם על המדפים ברשתות השיווק המובילות.

GFREE תמונת קומפוזיציה קרדיט צילום יחצ

 

גם קבוצת אסם מציעה לציבור הרחב מגוון מוצרים כשרים לפסח: קטשופ מופחת סוכר כשר לפסח- מופחת 50% סוכר ומופחת 25% נתרן. הקטשופ החדש יצא לשוק בתום חודשים ארוכים של פיתוח לאחר שהחברה הצליחה לעשות את ההפחתות ללא שימוש בממתיקים מוספים. קטשופ אסם מופחת סוכר ונתרן עשוי אף הוא מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. לראשונה בישראל: גלידות נסטלה משיקה טילון Extreme כשר לפסח- בפסח הקרוב אפשר יהיה ליהנות בפעם הראשונה מטילון כשר לפסח: טילון Extreme עם גביע ופל כשר לפסח (עמילן טפיוקה). מדובר בבשורה חשובה לצרכנים, משום שזו פעם ראשונה שמושק בארץ טילון כשר לפסח. הטילון ישווק בנק' המכירה בהן קיימים מקפיאים של גלידות נסטלה ויגיע גם במאגדת של חמש יחידות אשר תשווק בכלל רשתות השיווק.  המוצר פותח במשך שנה שלמה והותאם להעדפותיו וצרכיו של הצרכן הישראלי.  למותג ה-"Extreme" של גלידות נסטלה מספר טעמים פופולאריים במיוחד שהושקו בשנים האחרונות, ביניהם אקסטרים מטבע שוקולד בראוניז ופצפוצים, אקסטרים ענק ריבת חלב, אקסטרים ענק פקאן, אקסטרים וניל ושוקו- וניל. פיטנס פריכיות אורז עם שכבת שוקולד- פריכיות בעלות מרקם נימוח ומפתיע עם שכבת שוקולד חלב עכשיו גם כשר לפסח. פסטה בצורת צינורות (פנה)- פסטה פנה כשרה לפסח עשויה מקמח אורז, מתאימה להכנת מגוון מאכלים, להקפצה או לבישול עם ירקות/עוף, סלטים ועוד. אופן ההכנה פשוט וקל – בישול של 13 דקות במים רותחים. על גבי אריזות המוצרים מצוין באופן ברור ובולט כי הם כשרים לפסח, במטרה להקל על הצרכנים לזהות כי מדובר במוצר כשר לחג. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

פסטה פנה אסם כשרה לפסח.jpg

מצות בריאות של "מצות אביב" – בפסח הזה אפשר בכל זאת לאכול מצות ולשמור על תזונה נכונה ובריאה. סדרת מצות הבריאות של חברת "מצות אביב", מציעה מצות הכוללות סיבים תזונתיים (סובין/ שיפון/ חיטה מלאה) ומצה אורגנית מקמח מלא. בין המוצרים: מצה 100% חיטה מלאה– מצה העשויה 100 אחוזי חיטה מלאה, עתירה בסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח ושומן. אריזת 400 גרם  במחיר של כ- 18 שקלים. מצה אורגנית מקמח מלא – פיתוח ייחודי ל"מצות אביב", באישור אגודת "אגריאור" האחראית לפיקוח ואישור תוצרת אורגנית. מצות אלו מיוצרות על טהרת חיטה שגודלה וטופחה בשיטה אורגנית ללא שימוש בחומרי הדברה וללא חיטוי ודישון כימי. שימוש בתוצרים אורגניים שגודלו ללא שימוש בכימיקלים וחומרי הדברה ידועים בתרומתם הבריאותית ומקטינים את הסיכון הבריאותי שבחשיפה לחומרים שעברו תהליכים כימיים. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ – 20 שקלים. מצה אורגנית מקמח כוסמין אורגני מלא– מאושר אורגני על ידי אגריאור. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ- 25 ₪. מצה עם סובין – מצה המיוצרת מקמח סובין משובח. הסובין המעושר בסיבים תזונתיים, ידוע בתרומתו המרגיעה למערכת העיכול. מצה עם סובין מקלה על פעילותה התקינה של מערכת העיכול. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ – 18 שקלים. מצה עם שיפון – מצה בעלת מרקם עדין וקל המשלבת קמח מלא ושיפון. השיפון, המכיל סיבים תזונתיים בכמות גדולה,  מהווה מרכיב תזונתי בריא ומזין. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ – 18 שקלים. אגב, יש להם גם מגוון מוצרים נטולי גלוטן. ניתן להשיג ברשת שופרסל, מגה, עדן טבע מרקט, רמי לוי, טיב טעם ניצת הדובדבן, רשת סטופ מרקט ובחנויות טבע.

מצות בריאות- אביב צילום עודד מרום.jpg

 

מלבד מצות, מצות אביב מעלים על השולחנות גם מהדורות מיוחדות של עוגיות לפסח. גם השנה, חברת "מצות אביב" מציעה נשנוש מתוק וטעים במיוחד-  עוגיות "לבביות" חצי מצופות, בטעם שוקולד, מסדרת עוגיות "הגדה" כשרות לפסח. עוגיות "לבביות" הן עוגיות יין בצורת לב, פריכות ובעלות טעם ממכר, מצופות בחלקן התחתון במעטפת בטעם שוקולד עשיר המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה. העוגיות מוצעות באריזת מיכל פלסטיק ידידותי לסביבה והניתן למחזור, שתכולתו 400 גרם במחיר של כ – 20 שקלים והן כשרות לפסח לאוכלי מצה עשירה וקטניות בהכשר הרב גליקסברג. ניתן להשיג ברשת שופרסל, רמי לוי, מגה, טיב טעם ורשת סטופ מרקט.

 

עוגיות לבביות לפסח של מצות אביב צילום עודד מרום.jpg

 

לקראת חג הפסח חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, משיקה לראשונה שני סוגי שוקולד מריר ללא תוספת סוכר כשרים לפסח: שוקולד מריר ושוקולד מריר עם שקדים. מוצרים אלו יתנו מענה לציבור רחב אשר נמנע או ממעיט בצריכת סוכר. המוצרים מפנקים וטעמם בלתי מתפשר. בתקופה שהמדפים חסרים או מוגבלים בפתרונות מפנקים, כרמית היא החברה הראשונה והיחידה שפיתחה שוקולד ללא תוספת סוכר כשר לפסח לטובת ציבור הצרכנים השומרים על כשרות ואו על צריכת הסוכר. עוד, תוכלו למצוא את חטיף "אגו" המושלם שמגיע בגרסה הכשרה לפסח. השוקולדים הינם בכשרות פרווה לאוכלי קטניות וללא גלוטן ומתאימים גם לציבור הטבעוניים. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות. כשרות מהודרת של בד”צ בית יוסף. ניתן להשיג בכל הרשתות המזון המובילות.

כרמית וופלים מסדרת אגו כשר לפסח המחיר 6.90 שח  צילום סטודיו פליי (1).jpg

קומפוזיציה שוקולד ללא תוספת סוכר כשלפ.jpg

 

תהיו טובים, תהיו כשרים עם עצמכם ועם אחרים

שלכם

כרמל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפי סטורנקסט, הקטגוריה מהווה 41% מתמהיל מכר היינות בשוק המבורקד (שולחנים, תירוש, קידוש) ובפסח גדלה לשיעור של כ54% מהתמהיל.  קטגוריית התירוש נמצאת במגמת צמיחה שנתית של כ2% וגודלה  כ11 מיליון ליטר מתוכם 2.5 מיליון ליטר בפסח (כ22% מהמכר השנתי של הקטגוריה) הנתונים לשנת2017.

 

תירוש כרמל מוביל את הקטגוריה  עם נתח שוק  כמותי (באלפי יחידות) של 39.1% כמותי (שנת2017)  עם צמיחה שנתית של 25% בהשוואה לשנה קודמת. אחריו צומחים המותגים הפרטים, בצמוד לסגל עם 13.8% והרביעי אפרת של טפרברג עם 8.7%.

 

 

כתיבת תגובה