צבי הנינג'ה בקאמבק מטורף: חידושים מתערוכת הצעצועים

רגיל

 בתערוכת הצעצועים שהתקיימה החודש במתחם סטואה שבגעש נחשפו הדגמים, הסדרות, הדמויות והצעצועים שיעשו לילדים שלנו את החורף שיבוא עלינו לטובה, לנעים ונינוח יותר, בחדרים המחוממים.

כילדה, זכורה לי היטב החוויה המכוננת, בה לקחנו אחי ואני הצעיר ממני- אוטובוס בפעם הראשונה בחיינו, על מנת להגיע למתחם הקולנוע בעיר מגורינו, כל זאת כדי לצפות בסרט צבי הנינג'ה שאך יצא לאקרנים. על אף היותי ילדה אחראית, בעבועי ההתרגשות בבטני לא הרפו, ובמשך כל הסרט כולו התרגשתי מעצם העובדה שבכלל צלחנו לבדנו את הנסיעה האוטובוסית הראשונה, ירדנו בתחנה הנכונה, הפקדנו את כרטיסי הקולנוע שנרכשו במעוד מועד בידיו של הסדרן בכניסה והצלחנו לראות סרט מתחילתו ועד סופו- מבלי ששום דבר לא ישתבש לו באמצע. זוהי סיבה מספיק טובה בשביל שלא אשכח את החוויה וגם לא את הסרט, כל ימי חיי.

אהבתי מאוד את צבי הנינג'ה. הסיפור ההיסטרי הזה של צבונים שעברו מוטציה בביוב מסריח והפכו אמני לחימה מפוארים בזכותה של חולדה מדברת, גרמו לי כבר אז להבין, שהכל עוד אפשרי. בייחוד אם לכל החבורה הזו, שמות של אמנים איקוניים בין לאומיים.

ובכן, זוהי הסיבה שהשנה משכו את תשומת ליבי במיוחד- חבורת צבי הנינג'ה טובי הלב, שמשווקים בישראל באופן בלעדי על ידי חברת גטר קונסיומר.

ארבעת הצבים, כולל דמויות כמו ספלינטר המאסטר, שרדר הרשע (שמשום מה חיבבתי), ואפילו אפריל, ארוזים היטב ומוגשים לילדים כמוצר איכותי ומושקע.

אלו שלוקחים את העניינים בצעדים מדודים יוכלו להנות בכל פעם מדמות בנפרד. המהדרין יוכלו כבר להסתער על ערכות של סטים הכוללים שלוש דמויות שונות, או סט של כל ארבעת הציירים, כלומר- הצבים, ביחד.

החל מ-80 ש"ח ועד ל-300 ש"ח לסט שלם.

ייבוא בלעדי של גטר קונסיומר, להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

 movie_11in_Leo_pu1

צבי הנינג'ה חוזרים. באדיבות גטר קונסיומר

צבי הנינג'ה חוזרים. באדיבות גטר קונסיומר

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

כתיבת תגובה