לוריאל פריז משיקה 30 גוונים חדשים לסדרת השפתונים המוצלחת וגם מזמינה אתכן להכריע בקרב הטיטאנים: מהו התכשיר המוצלח יותר שלהם:  BB או CC ?

רגיל

את לוריאל אין אחת שלא מכירה. גם אם היא לא מהמתאפרות הקבועות , אלא פשוט שומרות על שגרת טיפוח נכונה.

לאחרונה, השיקו בחברה המובילה סדרה בת לא פחות מאשר שלושים גוונים של שפתוני ה"קולור ריש" הוותיקה, שחוגגת, כמה סמלי, גם שלושים שנה להולדתה. הסדרה, שמגווניה הרבים כל אחת תוכל למצוא את שלה, גובשה על ידי מעצבי הצבע של לוריאל והם מתייחדים בצבעים בעלי גוון עשיר, הם עתירי לחות וגם- לא פחות חשוב, עמידים. גם מבחינת הגימורים של השפתונים הללו יש חידוש, וכפי שכל אחת תוכל למצוא את הגוון שלה, כך תוכל כל מתאפרת למצוא גם את הגימור המועדף עליה; מאט, קרם, מראה זוהר ומאט (אותו אני בדרך כלל מעדיפה בעצמי).

לטובת התרשמות מקרוב מהשפתונים נשלחו אלי הגוונים הבאים:

335- גוון דובדבני שהולך נפלא עם גוון העור המעט כהה שלי, ושיהפוך כל איפור לקראת יציאה לכזה שנשלף היישר מהשטיח האדום של הוליווד.

370- גוון וורוד בנוסח פוקסיה, כזה שהולך מושלם עם גווני העור הכהים וישדרג את הלוק שלכן לבריכה, לים או סתם כשבא לכן לבלוט בשטח.

קולור ריש של לוריאל, שפתונים חדשים ב-30 גוונים

קולור ריש של לוריאל, שפתונים חדשים ב-30 גוונים

יחד עם החידוש המסעיר הזה בגזרת השפתונים, החליטו בלוריאל להרעיד מעט את האדמה ולהזמין את הלקוחות הנאמנות שלהן להכריע: מי מבין שני תכשירי טיפוח אלה הוא המוצלח ביותר עבורן?
קרם BB , (קרם לחות בעל גוון לבחירתכן, בהיר או בינוני), או קרם CC שמבטיח אפקט מתקן לגוון העור.
BB הנו למעשה סוג של מייקאפ עדין ביותר שיחד עם היותו בעל לחות שנשמרת שעות רבות, הוא מספר גם הגנה מפני השמש (SPF25) ומכסה את הפגמים הקלים כמו למשל- כתמי פיגמנטציה, נמשים, פצעונים קטנים וכדומה.  התנסות במוצר גילתה לי שמדובר בקרם קליל, שמתאים לנערות צעירות וגם לנשים מבוגרות יותר שהקמטים החלו להופיע על עורן. הקרם עדין, מטשטש באלגנטיות את הפגמים שציינתי והמריחה שלו נעימה. הוא משתלב טוב על העור במידה ובוחרים את הגוון הנכון.

CC הינו קרם מעט מסיבי יותר, כלומר- הוא נועד לתקן פגמים כמו עור אדמומי ומגורה, מספק בוסט של אנרגיה לעור עייף וגם הוא, מספק הגנה מפני קרני השמש (הפעם SPF20). הקרם מספק יעילות שניכרת באופן מייידי. הוא קליל לשימוש על העור ולא מרגישים שהוא כבד מידי עליו או שמנוני.

אם תשאלו אותי, שני הקרמים עושים עבודה לא רעה, אני נוטה להעדיף את ה-BB רק מפני שיש לו יתרון בדמות המייקאפ שמסתיר את הפגמים שהייתי רוצה שיוצנעו על עור פניי.

קרם BB או קרם CC של לוריאל הוא המועדף עליך?

קרם BB או קרם CC של לוריאל הוא המועדף עליך?

כל אחת תוכל להחליט מהי ההעדפה שלה, אך בטרם נפרד, אספר לכן שיש ללוריאל הפתעה נוספת שתשעשע אתכן, חובבות האיפור והסטייל: אפליקציה מדליקה בשם MUG, כלומר- Makeup Genuis, (חפשו בגוגל פליי או באפ סטור), באמצעותה תוכלו לצלם את עצמכן בסלולארי ו"להלביש" על עצמיכן כל מיני סגנונות של איפור. קול, נכון?! זה המקום להתפרע ולנסות את מגוון המוצרים והגוונים של לוריאל ולהחליט מי מהם יכנס אל ארון האיפור הפרטי שלך.

כתיבת תגובה