לראשונה בישראל: משחק ראווה של נבחרת הכדורגל סופר סטרייקה! (עם פעלולני כדורגל בין-לאומיים, אתם לא רוצים לפספס את זה)

רגיל

בין אם אתם הורים לילדים ובין אם לאו, בטוחני שלא הצלחתם לפספס את ההייפ המטורף סביב סדרת האנימציה "סופר סטרייקה".

הסדרה, שהפכה כמעט בן לילה ללהיט סביב העולם, מבוססת למעשה על סדרת ספרי קומיקס שמקורה בדרום אפריקה; פשטותה של האנימציה, ההומור העצמי ששזור באופן טבעי בעלילה והעובדה שמדובר בקבוצה שאף פעם לא מפסידה (אולי רק פעם אחת, באיזה משחק אימון מול אחת היריבות המושבעות), הפכו את "סופר סטרייקה" לאחת מהסדרות המועדפות ביותר על ילדיי הפרטיים שלי (כמו גם על מיליונים אחרים ברחבי העולם) ותחזיקו חזק חזק: אין פה בכלל עניין של מין או מגדר: בנות ובנים, אמהות ואבות ואפילו סבים וסבתות, כוווולם אוהבים את קול ג'ו, שייקס, אל מטאדור, ראסטה ושאר החברים שנקרעים על המגרש ומפליאים בתעלולי כדורגל מרהיבים.

אתם בין חובבי הז'אנר? מושלם. הכניסו לעצמכם כבר עכשיו ליומן:  יום שלישי 29.9 חוה"מ סוכות – אצטדיון נתניה, כוכביה הבלתי מעורערים של קבוצת סופר סטרייקה מגיעים בפעם הראשונה לישראל  למופע מדהיםואני כבר עכשיו אומרת לכם, לא- לא מדובר במופע פשוט של כמה שחקנים "דמויי" הגיבורים על במה מאולתרת, ממש ממש לא! מדובר במופע מרהיב שיוצריו מבטיחים שתפיקו ממנו הנאה צרופה בת 360 מעלות, הודות לשילובם של פעלולני כדורגל אמיתיים מכל העולם, שיתקבצו יחדיו באיצטדיון הכדורגל (האמיתי) שבנתניה, על מנת לספק לנו- היושבים בציון- מופע מדהים של כדורגל ושואו שהילדים המעריצים יתמוגגו ממנו.

מופע ראווה של "סופר סטרייקה" בחול המועד סוכות- איצטדיון נתניה

מופע ראווה של "סופר סטרייקה" בחול המועד סוכות- איצטדיון נתניה

את האירוע יוצא הדופן הזה יגיש דידי הררי (אנרגיות גבוהות מהרגיל כבר מובטחות כאן) ובמסגרתו גם יוקרן פרק הבכורה מהעונה הראשונה שתעלה על המסך בקרוב. עוד ישולבו במסגרת האירוע- פעילויות מדליקות לילדים ועוד שלל מיני הפתעות.

אז האם "סופר סטרייקה" תצליח להדיח את יריבתה המושבעת "טכניקלי" ולכבוש את הסופר-ליגה בסערה?

אתם עוד כאן?? הילדים שלכם לא ישכחו שלקחתם אותם לראות את "סופר סטרייקה" האמיתיים עוד הרבה הרבה זמן…

לרכישת כרטיסים טלפונית 2207 * או באתר  www.2207.co.il

אל תפספסו את ההגרלה השווה שלנו, מוצרי טיפוח של ניוטרוג'ינה בשווי מאות שקלים!

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

כתיבת תגובה