וואוו! פשוט וואוו! מי שלא הולך לראות את "אלקטריקסיטי" הבין-לאומי במהלך סוכות, פשוט מפסיד

רגיל

על המופע המדהים "אלקטריקסיטי" כבר סיפרתי לכם כאן בבלוג ובישרתי על הגעתו לארץ הקודש למסע חד פעמי למען היושבים בציון.

כל מילה שנכתבה חקוקה בסלע, אבל רק כשתגיעו לשם תבינו, שלא משנה בכמה מילים אכביר וכיצד אהלל את המופע והרקדנים הוירטואוזים שנושאים אותו על גבם, שרק מראה עיניים יצליח להעביר את התחושות. האנרגיה מחשמלת, הקאסט משובח והכוריאוגרפיה לא פחות מאשר גאונית. לא רק זה- גם בזירת התלבושות והארט עשו שם, באיטליה, מלאכת מחשבת ויחד- מסופקת לנו הופעה מדהימה ויוצאת דופן בייחודה.

מופע "אלקטריקסיטי" בסבב הופעות בישראל, אל תפספסו!

מופע "אלקטריקסיטי" בסבב הופעות בישראל, אל תפספסו!

ילדים בני חמש ושבע ישבו במהלך המופע הזה מהופנטים. האורות, הצלילים (תכף אגע בפס הקול המשגע ששובץ לאורך כל המופע) וכל העזרים הויזואליים שתמכו במופע הזה הפכו אותו לכזה שנעץ את הישבנים הקטנים היטב לכיסא וקולות ההתפעלות שבקעו מגרונם של הפיצפונים הצליח לרגש אותי; הם היו נפעמים! "איך? מי עושה את זה? איך היא באוויר? מה זה??" היו רק חלק מהשאלות שנלחשו לאוזני ולעתים מרוב ההתפעלות, השאלות הללו כמעט נצעקו אל חלל האולם. אין הסבר. כלומר יש- אבל חייבים פשוט לראות את זה.

פס הקול של המופע הוא בעצם מרקחה שיצרה רצועת צ'יל אאוט שהייתי רוצה לעצמי. האוזניים התחברו באופן מושלם לעיניים, הרמוניה בלתי מוסברת.

הרקדנים; וירטואוזים מהמדרגה הראשונה. סחבו על גבם מופע בן שעה וחצי שכלל הזזת כל שריר וגיד בגוף (פלא שהם נראים ככה, הם מושלמים כמו פסלים), ואפילו אני הצלחתי לקבל מעט מוטיבציה להתעמל רק כדי להראות בכיוון של זה. (היא עברה לי כששבתי אל המציאות והבייגלה שמכרו בחוץ, בדרך לרכב).

אין לי מילים, מופע נפלא. אנחנו נהננו מאוד והייתי הולכת בשמחה, רינה ודיצה – לראות אותו שוב.

אל תפספסו את מסע ההופעות שלהם בארץ, זה אחד הדברים הטובים שתעשו למען עצמכם וילדכם בשנה הקרובה! שאפו אדיר ללהקת EVOLUTION האיטלקית שזיכתה אותנו בנחת בת השעתיים הזו.

הנה לינק לפוסט ובו כל האינפורמציה בנושא המופע: https://bestformeblog.wordpress.com/category/%D7%9E%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D/

***

והנה מה שחשוב שתראו מול העינייםפירוט ההופעות ופרטים לגבי רכישת כרטיסים:

30 בספטמבר – תיאטרון ירושלים, 18:00

www.bimot.co.il , *6226

1 באוקטובר – היכל התרבות פתח תקווה, 16:00 ו- 18:30

www.heichalpt.co.il , 03-9125222

2 באוקטובר – המשכן לאומנויות הבמה–בית האופרה, ת"א, 13:00

www.israel-opera.co.il , 03-6927777

3 באוקטובר – תיאטרון הצפון, קריית חיים, 18:00

www.theatron-hazafon.co.il , 04-8814814

www.Barak-tickets.co.il , 04-8377777

4 באוקטובר – אשדוד – המשכן לאומנויות הבמה, 13:00

www.mishkan-ashdod.co.il , 08-9568111

5 באוקטובר – פארק מיני ישראל לטרון, 20:30

www.Barak-tickets.co.il  , 04-8377777

6 באוקטובר –  ב"ש – המשכן לאומנויות הבמה, 19:00

www.mishkan7.co.il , 08-6266400

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

כתיבת תגובה