עצמאות בפתח והרי מצעד המוצרים החדשים שעלו על המדף במיוחד לקראת ציון החגיגות:

רגיל
עצמאות בפתח והרי מצעד המוצרים החדשים שעלו על המדף במיוחד לקראת ציון החגיגות:

חגיגות יום העצמאות תמיד ולנצח יהיו מהולות אצלי בהרבה מאוד כאב ועצב. מאז שאני ילדה זכורות לי היטב פניו העצובות של אבי, שאיבד את אחיו הגדול במלחמת יום הכיפורים ואת התקווה שהייתה להם בלב שהוא עדיין בחיים לאור העובדה שלקח הרבה מאוד זמן למצוא את גופתו. את השכול הנוראי הם הצליחו איכשהו להכיל הודות לידיעה שבמותו, הציל חיילים אחרים כשתפקד כחובש קרבי. היציאה הזו מיום זיכרון קשה ומר וליום שכולו תרועת חצוצרות וחגיגת עצמאות למדינה, הופכת לא רק את הראש, אלא גם את הבטן. אין ספק.

במרוצת השנים אולי קהו מעט הרגשות, אך לא שכחו ועם המרוץ הבלתי נלאה של היום יום תמיד סוחפות אותנו ההתרחשויות של כאן ועכשיו, האתגרים והמציאות היום יומית של כל אחד מאיתנו. כמו שאתם וודאי יכולים לתאר, כל אחד מאיתנו לוקח את השגרה שלו ומנסה להפוך אותה לצבעונית ואופטימית ככל שניתן, גם בהקשר של יום קשה זה. השנה החלטתי להרים פה פוסט צרכני (בהתאמה לאופיו של הבלוג כמובן), ולהביא לידיעתכם את מגוון המוצרים והחידושים שעלו ממש לאחרונה על המדפים, להם יש אוריינטציה מובהקת לחגיגות עצמאותה של המדינה, כל אחד- מכיוונו הוא:

שימו לב לשיתוף הפעולה המרנין והמשגע הזה! רשת GOLF& KIDS  מציינים 69 שנים למדינת ישראל תוך שהם מעלים על נס את 51 שנות הפעילות המבורכת של הטלוויזיה "החינוכית" (שבנינו, היא הדבר האיכותי ביותר שניתן לצפות בו היום בטלוויזיה), באמצעות שיתוף פעולה מיוחד ומשובב לב במיוחד:  מעצבי  GOLF& KIDS  מצדיעים לסדרות הנוסטלגיות שכולנו גדלנו עליהן ובהשראתן עיצבו קולקציית קפסולה בלעדית לילדים ופעוטות, בתוכה שזורים אלמנטים מעולמות התוכן של החינוכית, בניהם: "זהו זה", קישקשתא, פרפר נחמד ועוד. אהבתי במיוחד את העובדה שהגזרות מעולות עבור ילדים ושומרות על התום שלהם, יחד עם זיקה למה שנכון ועדכני בזירת האופנה לעונה זו.  טווח מחירים: בגדי גוף – 39.9 ₪, אוברולים – 49.9 ₪, טי שירט – 39.9 ₪, חולצת ילדים – 49.9 ₪ וגופיית ילדים – 39.9 ₪. שווה כל פרוטה כי גם האיכות ברמה מאוד גבוהה, אפשר לבצע הזמנות בסניפי הרשת או באתר גולף קידס- golfkids.co.il

גולף קידס והחינוכית שתפ מיוחד לרגל יום העצמאות צילום בר שריר להשיג בחנוי...

קולקציית קפסולה של גולף קידס ו"החינוכית" להשיג בסניפי הרשת ובאתר. צילום- יחצ

גם בזירת אופנה אחרת חוגגים עצמאות באופן מכוון ומקדישים לנשים ולנערות ליין ייחודי וייעודי של חזיות שתפורות בישראל, מעוצבות עבור הישראליות וכמובן, איך לא- נושאות בגאווה את צבעי הדגל ביחד ובנפרד: מותגי ההלבשה התחתונה הישראליים סלוגי וטריומף מעלים מגוון פריטים תחתונים על הקולבים בסניפי הרשתות ומאפשרים לכל אחת לבחור את שלה:  בסלוגי אל תפספסו את ה – Wow Comfort, החזייה החדשה והמדוברת של סלוגי, מתייחדת בנוחיות ובעיצוב מינימלי ועדין, מעוטרת בפפיון קטן על הכתפיות ומגיעה עם תחתון תואם, קיימת בגוונים רבים, ביניהם כחול, תכלת ולבן, בנוסף מציעים בסלוגי מבחר גדול של חזיות עדינות, תחתונים ללא תפר ועוד. טווח מחירים: 69.9 ₪ – 179.9 ₪. בטריומף תמצאו את – Amourette החזייה הקלאסית שמזוהה עם המותג כבר שנים קיימת במבחר צבעים ביניהם כחול על כל גווניו ולבן, בנוסף מציעים העונה בטריומף מבחר חזיות ספורט, חזיות תחרה עם וללא ריפוד, סטים של תחתונים וחזיה ועוד. טווח מחירים : 129.9 ₪ – 379.9 ₪. להשיג בסניפי הרשתות.

חגיגות יום העצמאות בטריומף מתוך קולקציית הקיץ החדשה צילום פמלה הנסון מחיר חזיה 369.9 שח (4)

חזיה של טריומף בגווני הדגל במיוחד ליום העצמאות. צילמה- פמלה הנסון

 

כמובן שאם הצבא צועד על קיבתו, אין שום סיכוי שזה יפסח גם על העם עליו הוא מגן והישראלים, ברוך השם- כבר הכניסו את המנהג הזה יפה יפה לתוך שגרת החגיגות והזכרון הקולקטיבי אינו שלם בלעדיו: המנגל. אז בין אם אתם עושים את זה בסטייל או פרי-סטייל בפארק, קבלו את הסכינים שיצאו במהדורה מיוחדת במיוחד עבור לועסי הסטייקים, ובהנחה שמותאמת עבורם באופן ייחודי ליום זה: רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, יבואנית המותג ARCOSTEEL בישראל, מציגה מוצר חדש לקראת יום העצמאות בסדרת הכלים 'ארקוסטיל אדוני' – סטט מהודר של סכיני סטייק. מדובר בסט מהודר הכולל 4 סכינים רחבות לחיתוך נקי ומדויק לחתיכות קטנות של נתחי בקר ועוף. הסכינים עשויות מפלדת אל חלד יפנית במבנה קריסטלי מיוחד עם אחוז גבוה של פחמן וכרום. הפלדה עוברת תהליך של Ice Hardening – חישול בקרחח (חישול קריוגני) – תהליך הנהוג במיטב הסכינים בעולם, שכולל השרייה של להב הסכין בחנקןן נוזלי, מה שמעניק לסכינים קשיות מיטבית, משפר את עמידותם  ואת החדות שלהם.לסכינים מבנה מיוצב, משקל מאוזן ושימוש בטכנולוגיית MICRODOT המשפרים את נוחות האחיזה והשימוש בעבודה ממושכת. הן בעלות ידית ארגונומית מעוצבת לאחיזה בטוחה, כך שהיד תישמר רחוק מהלהב שאורכו 11.5 ס"מ. בימים כתיקונם, יעלה הסט הזה 240 ש"ח, אולם במיוחד לקראת יום המנגלים הלאומי מוצע הסט הזה בחמישים אחוזי הנחה וימכר ב-120 ש"ח בלבד. (עד ה23.04.17) מהרו כי זהו הסט המושלם לחיתוך גם של ירקות והוא מגיע עם אחריות לכל החיים! להשיג ברשת חנויות Arcosteel Kitchen (ארקוסטיל קיטצ'ן) ברחבי הארץ. אגב, לצד החידוש הזה, העלו בארקוסטיל על המדפים גם את הפיתוח המדליק הבא: "שיפוד רץ", המיועד לנוחות מרבית והגשה נקייה וקלה של מאכלי שיפודים. מדובר בשיפוד נירוסטה בעל דוחפן מובנה המסייע להוריד את מוצרי המזון בקלות ובמהירות מהשיפוד ישירות לצלחת (בלי שאמא או סבתא יורידו באדיבות הידיים שלהן לצלחות האורחים). השיפודים מגיעים בשני גדלים ובמחירים שנעים בין 9.90 ש"ח ל- 11.90 ש"ח ליחידה.

 

 

 

סט 4 סכיני סטייק מסדרת ארקוסטיל אדוני ברשת ארקוסטיל קיטצן. מחיר 240 שח. צילום יוסי פונס

הזנת כיתוב

סט 4 סכיני סטייק מסדרת ארקוסטיל אדוני ברשת ארקוסטיל קיטצן. מחיר 240 שח. צילום יוסי פונס

שיפוד עם פטנט של המותג ארקוסטיל במחיר 9.90-11.90 שח. צילום דן לב (5)

שיפוד פטנט של ארקוסטיל. צילום יחצ 

אין דבר כזה מנגל בלי קטשופ. לפחות אצלנו- בכל מה שקשור לילדים, זה קודם כל הקטשופ, ואח"כ אם אפשר, נצרף איזו תוספת לצידו. בתזמון מושלם של חג המנגלים מוציא מותג היינץ שני מוצרים חדשים: היינץ אורגני – מוצר חדשני המכיל עגבניות בגידול אורגני ורכיבים אורגניים בלבד וזאת בהתכתבות ישירה עם המודעות ההולכת וגוברת בעולם לכל מה שקשור לבריא וטוב. קראפט היינץ, שהיא חברת מזון גלובלית בעלת אחריות חברתית, מחויבת לצמצם את טביעת הרגל הסביבתית ולהגן על המשאבים הטבעיים של כדור הארץ לדורות הבאים והרי לכם התוצר שממש בימים האלה תוכלו למצוא על המדפים בכל רשתות השיווק. 580 גרם. היינץ מתבל עגבניות באריזת ג'מבו מוגדלת 1.35 קילו – זהו, בדיוק עבורנו: הילדים יחגגו על הבקבוק המוגדל הזה ואין ספק שמדובר פה בהמצאה מתבקשת בעיקר עבור משפחות מרובות ילדים או בימים בהם מארחים כמות גדולה של חברים, כמו בימי הולדת וחגים. גם את כל הטוב הזה אפשר להשיג בכל רשתות השיווק. 

היינץ אורי גרסון

קטשופ היינץ אורגני. צילם אורי גרסון

 

בן זוגי הממושקף סובל מיובש בעיניים בעיקר אחרי שהוא מקריא סיפור לילדים, צופה בטלוויזיה או איך לא- יושב על המנגל או בקרבתו. מדובר בתופעה שמתרחשת גם אצל רבים וטובים אחרים כשהם יושבים במשרד אל מול המחשב או סתם ברכב מול המזגן. חברת התרופות העולמית "באייר" (Bayer) יוצאת בקמפיין חדש ובתזמון יום עצמאות מושלם למוצר  'בפנטן טיפות עיניים' המקדם את המוצרים:  בפנטן טיפות עיניים בבקבוק ובפנטן טיפות עיניים סטריליות להקלה מיידית לעיניים יבשות. באדיבות טיפות העיניים הסטריליות, המגיעות בבקבוקון 10 מ"ל, בעל מנגנון ייחודי המאפשר שימוש של עד 3 חודשיים מרגע הפתיחה, תוכלו לחוש הקלה ביובש גם כשאתם מחוץ לבית שכן אפשר לקחת אותם בתיק לכל מקום כי הם ארוזים היטב וגם מי שמרכיב עדשות מגע- יוכלו לעשות בהם שימוש בטוח. הטיפות מגיעות במארז בן 20 בקבוקונים חד פעמיים, לשימוש סטרלי להרטבת העיניים, אינן מכילות חומר משמר ומקלות באופן מיידי.  79.90 ₪ לבקבוק של 10 מ"ל, או  69.90₪ לאריזת טיפות סטריליות . ניתן להשיג ללא מרשם ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.

בפנטן

טיפות עיניים בפנטן מושלם לשימוש לאחר צריבת העיניים מהמנגל. צילום- יחצ

 

שימו לב ל"סטארט-אפ" הישראלי המגניבוש הזה: כמי שחובבת חדרי בריחה וכבר הספיקה לבלות עם החבר'ה הקבועים בלא מעט חדרים כאלה ברחבי הארץ, אני מזמינה אתכם להתרשם ולבקר בחדר הבריחה הראשון מסוגו בישראל ולטעמי, גם המיוחד והמפואר בהם: "אסקייפארק המעיינות". בפארק המעיינות המשגע תוכלו ליהנות, יחד עם עד 60 איש בקבוצה, ממסלול מדהים בפארק הפתוח, תוך שתפגשו את שלמה גור – ההוגה והמתכנן המיתולוגי של יישובי חומה ומגדל, זאת לצד מסע אינטראקטיבי ברחבי הפארק בו נסללו דרכים באורך כולל של כ-12 ק"מ. ההשקה של המסלול הזה תתבע באפן הכי סמלי ומתבקש שיש: ביום העצמאות, ה 2 במאי 2017. אז מה הסיפור של חדר הבריחה המדליק הזה? הכל התחיל לפני עשרות שנים, בתקופת חומה ומגדל. שלמה גור, שהיה גם רכז הביטחון של הקיבוץ בנה בחשאי סליק בו העלים כלי נשק רבים מעיניי הבריטים, שלמה גור הלך לעולמו אך עוד קודם לכן  הטמין ברחבי פארק המעיינות רמזים שיכולים לעזור בפתיחת סליק המעיינות שדלתו הנעולה התגלתה רק לאחרונה. המשתתפים מקבלים את התיק של גור, מכשיר קשר ורכב עם איתורן ויוצאים למסע בזמן שמטרתו פיצוח הקווסט ומשמעותו  איסוף הקודים שיאפשרו את פתיחת דלתו של הסליק. הפעילות מתאימה למשפחות וילדים, לבילוי עם החברים ולכל מי שאוהב חדרי בריחה ומחכה לדבר הבא בתחום. ייחודו של הקווסט הזה היא בכך שבנוסף לאתגר שבפיצוחו מטיילים המשתתפים בכל הפארק ונהנים מיופיו וממימיו. פארק המעיינות שוכן בצפון הארץ, בעמק המעיינות שבסמוך לגן גורו הפארק האוסטרלי- ובסמיכות לבית הארחה המושלם "ניר דוד", כך שאפשר להעביר שם כמה ימים של בילוי סביב מקורות מים טבעיים , חיות כיס חמודות והרבה מאוד צפון מושלם. עלות ההשתתפות הנה 650 ₪ לרכב ובו 6 אנשים. שווה כל פרוטה. ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים: 04-6881427

 

אסקייפארק צילום_רונן גולדשטיין

אסקייפארק בעמק המעיינות צילום רונן גולדשטיין

תגובה אחת »

כתיבת תגובה