אומרים תודה לגננת ולמורה: הבלוג השמח ממליץ על מתנות סוף-שנה לצוות

רגיל

השנה הזו טסה וחלפה לה ביעף. בחיי, שבאופן מיוחד ויוצא דופן- זו שנה שהסתיימה לה במהירות קיצונית . לפחות מבחינתי. השנה, כשביתי מסיימת את גן החובה ועתידה לעלות לכיתה א', זו בהחלט הזדמנות ראויה וסופית להראות לצוות עד כמה הערכנו אותו, הוקרנו תודה על שנה נהדרת ולהיפרד עם טעם טוב בפה ונעים בזיכרון.

הבלוג השמח קיבל לידיו כמה אופציות נפלאות להעניק לצוות המורים והגננות ולהלן המתנות שמצאנו ככאלה שבהחלט שוות את המחיר, ומעניקות תמורה סמלית שמחממת את הלב:

מארז טיפוח מפנק תמיד מתקבל בברכה: תראו כמה נאה המארז הזה של SABON, שלא רק שהוא מכיל מוצרים שתמיד צריך להחזיק בתיק, אלא שהם מעולים, באיכות נהדרת ובניחוחות משכרים. מארז זה, שמכונה "טנק יו / thank you", מכיל קרם רגליים 30 מ"ל וקרם לחות לידיים 30 מ"ל ומחירו 29 ש"ח בלבד (במקום 40 ש"ח) , כך שאפשר לרכוש מספר מארזים ולהעניק באופן שווה לכל הצוות. כמובן שניתן למצוא מארזים נוספים במחירים גבוהים יותר- והתכולה בהתאמה, כמו למשל- מארז "ITS YOUR TIME", שמכיל קרם גוף 100 מ"ל, קרם ידיים חמאתי 75 מ"ל וסבון שמן נוזלי 200 מ"ל בניחוח פטצ'ול ילבנדר ווניל, במחיר של 79 ש"ח למארז במקום 130 ש"ח. שווה כל פרוטה ולאור המארזים המאוד מושקעים- גם תמיד מענג להגיש. להשיג בסניפי רשת SABON או באתר החברה.

 

מארז טנק יו, 29שח, צילום דן לב SABON.jpg

מארז טנק יו של SABON , צילום דן לב 

מארזים יפהפים נוספים מצאנו גם אצל המותג המעודן BODY SHOP, שחרת על דגלו להיות רשת של מוצרי פינוק מן הטבע. כעת, צוות ההוראה והטיפול בגנים ובביה"ס יוכלו להתפנק בימי החופש ולנקות לגמרי את הראש, עם המתנות הסופר מפנקות שתוכלו להעניק להם- וזאת הודות למבצע המיוחד שהרשת יצאה אתו ממש לקראת סיום שנת הלימודים: קונים ב- 300 ש"ח ומשלמים 150 ש"ח בלבד, כך שאפשר לרכוש כמה ערכות שוות לכל הצוות מבלי לחשוב על היקף ההוצאה. קחו למשל את ערכת השי הזו מסדרת נייטשר, שמתייחדת בניחוח  פטשולי; מחירה 39.90 ש"ח בלבד והיא מרשימה ביותר ומכילה סבון נוזלי וקרם גוף עדין למגע. תוכלו למצוא ערכות שי בניחוח קקטוס ואפילו ערכת שי מהסדרה החדשה MOOD , שמבוססת על שמן הקנאביס ב- 69.90 ₪. שימו לב שהמבצע שציינתי לא תקף על מוצרי טקסטיל או בשמים מסדרת white musk וגם לא כולל כפל של מבצעים. ההטבה בתוקף עד 1.07.16.

בודישופ 39.90 נייטשר פטשולי.jpg

ערכת מתנה לצוות הגננות והמורים של BODY SHOP ב- 39.90 ש"ח. צילום יחצ 

כעת, קבלו את ההצעה המשגעת הזו שאפשר להשיג ברשת תכשיטי מגנוליה בלבד: צמיד פרסונלי מעוצב, שכל כולו הודיה והערכה: הצמיד מגיע עם חריטה אישית בשתי אופציות לבחירה: YOU ARE THE BEST או TEACH . LOVE . INSPIRE, אותו אני מחבבת באופן מיוחד. הצמידים הללו עדינים מאוד, דקיקים על פרק היד ואלגנטיים באופן מדוייק. שווה כל פרוטה 149 ש"ח להשיג ברשת תכשיטי מגנוליה או באתר החברה.

מגנוליה מתנה למורות וגננות - 149שח צילום סיון לוי _1.jpg

צמיד פרסונלי עם הקדשה אישית ברשת מגנוליה 149 ש"ח צילום סיון לוי 

 

 

 

הרשת המתוקה 'מקס ברנר' משיקה מארזי מתנה במגוון אפשרויות לכל כיס וטעם, כשהיתרון הבולט בכל הסיפור הזה הוא האפשרות לתזמן משלוח באופן ישיר היישר מהחנות המקוונת של החברה- ישירות לגן או לכתובת מועדפת. המארזים מגיעים מגוונים מאוד: החל בכאלה שמכילים מיקס של טעמים לטובת רענון החיך, וכלה בכאלה שמתמקדים בטעם אחד אהוב או נבחר. כך או כך, ידע כל מי שיקבל את המתנה המעולה הזו, שהושקעו בו מחשבה וסגנון. להשיג בסניפי הרשת או באתר. המארז החביב הזה, למשל, מכיל 9 פרלינים משובחים בטעמים שונים. 54 ש"ח.

מארז 9 פרלינים ממגוון רחב של טעמים– 54 ₪ .jpg

מארז 9 פרלינים של מקס ברנר 54 ש"ח. צילום יחצ 

 

נסיים עם מתנה פרקטית בטירוף שתשמש את מי שיקבל אותה הרבה קדימה, גם בשנה הבאה ככוס אישית בחדר המורים או בבית. מדובר בכוס זכוכית עבה המגיעה עם מכסה צבעוני וקש, מאבוזרים בידית אחיזה ומעוצבים בסגנון "של פעם". הספלים הללו יכולים להגיע מלאים בתופינים, ממתקים או לימונדה צוננת, ולעשות טוב על הלב באופן מוחלט. להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן תמורת 11.90 ש"ח בלבד לכוס. נפלא!

כוס עם מכסה וקש בצורת צנצנת ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן. מחיר 11.90 שח. צילום יחצ.jpg

כוס זכוכית עם מכסה ידית להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן צילום יחצ

 

שתהיה לכם חופשה נהדרת ואל תשכחו להגיד גם תודה אמיתית, בכל יום, בלי מתנה.

שלכם

כרמל

 

 

 

כתיבת תגובה