ט"ו באב בפתח – הבלוג השמח עם הצעות למתנות סמליות ומלבבות

רגיל

את יום האהבה הזה כל ישראלי אוהב לציין, גם כי הוא "משלנו" וגם כי הוא עוד הזדמנות נהדרת לחגוג את החיים, את האהבה. להלן מספר הצעות סמליות וסופר מחממות לב (ומחממות באופן כללי), שיסבו הנאה לכל מי שתקבל אותן;

חג האהבה, על פי מותג ההלבשה התחתונה טריומף, מתכתב באופן ישיר עם העובדה שבימי קדם היו נוהגות בנות ישראל הצעירות לצאת בתאריך הספציפי הזה אל הכרמים, לבושות בגדים בהירים, לרקוד ולפזז- לחפש שידוך, או אהבה. את הקולקציה הזו של ט"ו באב הם מקדישים כמחווה למנהג חביב זה. הצבעים העזים והסקסיים מפנים מקום לכל מה שלבן, טהור ופסטלי- ואין אחת שלא תתאהב בפריטים שלא רק נעימים לעין, אלא גם למגע על הגוף. טווח מחירים : 179.9-379.9 ₪, להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

חגיגות טו באבא בטריומף צילום פמלה הנסון טווח מחירים 179.9 עד 379 (8).jpg

טו באב עם החזיות המעודנות של טריומף צילום- יחצ

 

שימו לב למותג ההלבשה התחתונה המקסים הזה שעושה ממש בימים אלה עליה ומאפשר לכל היושבות בציון ליהנות ממנו באופן בלתי אמצעי; DORINA, זהו שמו של המותג הגרמני האיכותי והוותיק (מאז 1968), והוא מזוהה בעולם כמי שמציע מגוון רחב של גזרות בנוחות מקסימלית, ובמידות מגוונות כך שכל אחת תוכל למצוא את שלה. המחירים גם כן פקטור כאן והם נוחים גם לכיס. לצד גוזיות ספורט מחטבות תוכלו למצוא פריטים עדינים וסקסיים שיעשו עבודה מושלמת כמתנה ליום אהבה זה. אלמנטים גרפיים, צבעוניות חלקה כמו בורדו, ורוד, אפור ושילוב הדפסים עדינים לצד הדפסי פרחים הם הכוכבים של הקולקציה, והם פשוט יפהפיים. מחיר: 199 שקל, ניתן להשיג ברשתות וחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות ברחבי הארץ.

 

D17480M7-2P_Black.jpg

גוזיית תחרה של DORINA נוחה ויפהפיה על הגוף. צילום יחצ

 

את חג האהבה הזה החליטו ברשת ההלבשה התחתונה aerie לחגוג דווקא עם מבצע ייעודי, כזה שיעשה לבני / בנות הזוג את ההחלטה להרבה יותר פשוטה: סט תחתונים וחזייה ב- 129.90 ₪, במהלך השבוע הקרוב בלבד (כלומר בין ה- 2-7/8 ). בין שלל הפריטים המשתתפים במבצע תוכלו למצוא סטים סקסיים, יום-יומיים, ספורטיביים או קלאסיים במגוון בדים ורק חשוב שתדעו שהמבצע הזה לא כולל הטבות והנחות מועדון ואינו מאפשר כפל מבצעים. המבצע אינו תקף בחנויות עודפים. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

AERIE מבית אמריקן איגל. מבצע לטו באב 129.90שח צילום טל טרי  (4).jpg

מבצע טו באב ברשת AERIE צילום- יחצ

 

אם חשקה נפשכם והייתם מעוניינים לגוון ולהעניק לבת הזוג משהו קצת פחות ישיר ושימושי לא פחות, לכו על אחת הערכות המושלמות הללו של המותג הישראלי אהבה, (AHAVA), אותו אני מחבבת באופן יוצא דופן כבר לא מעט שנים.  מדובר בערכות טיפוח חדשות שהן מהדורה מוגבלת לחודשי הקיץ בלבד, וכוללות שלושה מארזי מתנה בניחוחות מרעננים: UPLIFTING MINERALS בניחוח קקטוס ופלפל ורוד שמכיל תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מתקתק של קקטוס ופלפל ורוד, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל. RELAXING MINERALS בניחוח SEA-KISSED שמכיל תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח SEA-KISSED קסום של חופשה אקזוטית, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל ו- MOOD-BOOSTING MINERALS בניחוח צבר ומורינגה שמכיל תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מרענן של צבר ומורינגה, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל. מחיר הערכות 135 שח ושוות כל פרוטה. להשיג ברשת סופרפארם.

Summer 2017 kits comp-l.jpg

מארזי קיץ במהדורה מוגבלת של המותג AHAVA צילום- יחצ

 

היה ותרצו להיות סופר פרקטיים ולהעניק משהו שיכול להכניס גם משהו אל חשבון הבנק ולא רק אל תוך הלב, אל תפספסו את כרטיסי הגירוד האלו של חישגד, שיוצאים במהדורה מיוחדת  לט"ו באב. את סדרת כרטיסי ט"ו באב המעוטרים ניתן להעניק לא רק לבני הזוג, אלא גם לקרובים אחרים נוספים וכמובן, לעצמנו… מחיר כרטיס בסדרת כרטיסי "חיים שלי" הוא 5 ₪ וכספי הזכייה יכולים להגיע ל-5,000 ₪. אני אומרת, לכו על זה לבד או בשילוב עם מתנה נוספת, אבל אל תוותרו על הסיכוי לשדרג את המתנה השנה באופן משמעותי.

חיים שלי - טו באב.png

כרטיסי גירוד חישגד לטו באב צילום- יחצ

תאהבו כל השנה ותהיו טובים

שלכם

כרמל

 

 

כתיבת תגובה