אל-סבון נוזלי מחטא לשימוש בייתי

רגיל

זה נכון שכולנו באווירת סוף-קורס בכל מה שקשור לקורונה, וזה חמור ביותר. הבלוג השמח דוגל בשמירת מרחק, הקפדה על מסכה ועל הגיינה, ולכן שמח מאוד לדעת שיש בשורה בדמות אל-סבון היגייני לידיים בתוספת אלוורה, שאפשר להניח ליד הכיור בבית וככה גם הילדים, שכבר פחות מקפידים על רחיצת ידיים כמו בתחילת המגפה, יוכלו להיות וודאיים שגם כשהם רוחצים "חפיף", החיטוי יבוצע.

המוצר הזה הוא של סנו מדיק, שבאל-סבון ההיגייני לידיים הזה גם הוסיפה אלוורה ותמצית תה ירוק בנוסחה מיוחדת לשמירה על היגיינת הידיים, שגם מספקת להן לחות.

התרחיץ הזה ללא פרבנים, פתלטים, שמן מינרלי וסיליקונים, מעניק את הפתרון המושלם, היעיל והקל לצורך בחיטוי ושמירה על היגיינה יומיומית שמתחילה בכפות הידיים.

אהבנו מאוד שאפילו הניחוח, בניגוד תרחיצים "רגילים" שיש להם ריח קוסמטי ומפנק, הוא ריח של אלכוג'ל, מה שמשרה עוד יותר הרגשה של ביטחון אחרי השימוש.

 מגיע באריזה של 500 מ"ל, מחיר:  9.50-10 שקלים   (לפי אתר זאפ)

להשיג בכל רשתות השיווק

סנו מדיק אל סבון לחיטוי ידיים. צילום- ישראל כהן

אודות Carmel Peleg

ברוכים הבאים לבלוג השמח שלי! כאן, תוכלו ליהנות מהמלצות על כל מה שיכול להפוך את החיים לפשוטים יותר, נוחים יותר, צבעוניים יותר ו-שמחים. בין היתר, תוכלו לקבל כאן המלצות על ספרים חדשים, מתכונים שניסיתי בעצמי והוגשו לכם מדוייקים, מיני מוצרים שיהפכו את החיים ליעילים וקלים, התראות על המקומות השווים לבילוי עם הילדים ובני הזוג, טיפים, הצגות וסרטים. תוך כך תוכלו לקבל הצצה אל חיי הפשוטים-מורכבים, הבורגניים לפליא והמשתדלים להיות שמחים ועל הדרך, אולי תוכלו גם ללמוד משהו על עצמכם ומשפחתכם ולגלות מהם הדברים שעושים לכם נחת. Enjoy life! ❤

כתיבת תגובה